busracimnaber Bu tarz şeyleri bana sorucaksın bizde yaşadık çünkü hala da oluyor. Üç şey olabilir apne, periyodik solunum ve reflü. Apne daha uzun süre nefes almaması o yüzden sanmam. 20 snye falan çıkıyorsa, morarma varsa o zaman apne olabilir hemen doktora git. Periyodik solunum 10sn ve daha kısa süre nefes almaması sonra hızlı alması şeklinde oluyor. Morarma vs. olmuyor. Zamanla azalıyor. Doktorlar normal kabul ediyorlar. Bir de son seçenek reflü olabilir. Sizinki yutkunmadan dolayı reflü gibi. Yine doktora söyleyin ilaç verebilir. Yalnız genelde önemsemiyorlar. O nedenle video çekip endişelerinizi anlatın. Bize o şekilde gastrotuss vermişlerdi. Reflü kaynağına da bakın eğer ilaç verirlerse ve düzelmezse. Bizim hem reflümüz hem besin alerjimiz var.