beti07 şu an için uyku 2. plan biraz daha. Uykusunu alma durumu daha ileriki zamanlar için gerekli öncelikle karaciğerin gelişmesi lazım. Beslenme süresi biraz bebeğin kendisiyle alakalı benim kızım doğduğundan beri en fazla 10 dakika emdi kilo alımı iyi. Ben belli bi süre verilmesine karşıyım. Bize bu zamana kadar öğretilen hep bir memeyi 15 20 dakika emecek illa ama olmayınca da olmuyor yani. Bebeğinizin keyfi iyiyse bezini ıslatıyorsa yeteri kadar besleniyor demektir.