sevvaalerr öncelikle Allah bağışlasın bebişinizi 🫶 ay evet benim de çok yoğun ve tazyikli geliyor sütüm çocuk yetişemiyor hiperlaktasyon deniliyormuş araştırmıştım. Meme reddi falan olabilirmiş hatta ondan çok tedirgin olmuştum :) ben de çekim gücüyle alakalı olduğunu düşünüyorum. 20-30 dakika emen bebekler var bizim kız o kadar emse obez olurdu muhtemelen çünkü yoğun geliyor süt :) reflüde iyileşme oldu mu acaba benim bebişin reflüsü var ama kusma olmuyor içtiği süt ağzına geri geliyor sürekli, onu yutmaya çalışıyor bazen ağzına köpük köpük geliyor.