genetikcianne Merhaba arkadaşlar. 6.5 aylık bebeğim var ve hibiskus şerbeti yaptım 1 şişe içiyorum. İçerisinde hibiskus tarçın ve karanfil varmı süt azaltmasına sebep olurnmu zararlı mıdır sizce ?
alparslan1_ genetikcianne kan sulandırıyor diye biliyorum yani genel faydası siz neden içiyorsunuz bilmiyorum ama. Yani emzirme dönemi olduğu için youtube den vs bi bakın isterseniz her bitki içilmiyor çnkü. Hele de hibisküs çok etkili bi bitki
genetikcianne alparslan1_ canım istedi diye yapmıştım 1 şişe kadar hibiskus şerbeti ama. Süt azalltiyorsa icmeyeyim
alparslan1_ genetikcianne bakmak lazım etkilerine bende hsmileyken kan olsun diye içicektim çocuğa zararlı olabilirmiş mesela ondan dedim