gencmom_ aynı durum bizde de var 18 aylık bide bugün aşı oldu o vurdu çocuğumu yataginda çığlık çığlığa gidiyor her agladiginda ayağıma alıyorum uyutuyorum tekrar yatırıyorum.
İlk çocuğunuz mu bilmiyorum ama telaş etmeyin kasıklarına,koltuk altına ıslak bez koyun ince giydirin. Baktınız bunlara rağmen düşmüyor hastaneye gidin hastane de soğuk kompres yapıyorlar sadece (evde uygulanan ) ama ateş duameden de gönderimiyolar geçmiş olsun çok