Kızlar bebeğim dört buçuk aylık yaklaşık 3 haftadır uyurken geceleri aşırı terliyor gündüzde oluyor ama asla gece yatarken ki gibi değil mesela kollarımda sallıyorm diyelim beş dk sonra üstüm bile nemleniyor terinden bence soğuk havaya göre normal giydiriyorum içlik badi bide normal bi takım eldiven takmıyorum çorap iki tane aşırı kalın değil hasta mı dicem sadece terleme var öksürük vs bisi yok napıcam başına gelen varmı acil yardımcı olur musunuz