Mryozg Dilossss21 ben kullanıyorum çok memnunum doğduğundan beri kullanıyorum hatta bebeğim şuan 5 aylık
Sewwo Kişiden kişiye değişiyor sanırım ben nir defa mecburiyetten aldım acil lazım oldu hiç memnun kalmadım sızdırdı bir paket bitene kadar devam ettim pişik oldu bir daha tövbe prima kullanıyorum hep onu bırakırsam kesinlikle molfixe gecerim