Merhaba hanımlar oğlum 6 aylık 1 kaç gün önce sünnet oldu ve bezi ilk açtığımızda şok oldum dümdüz bu çocuğun pipisi nereye gitti dedim yani. Doktora vidyolar attım bana geriye it öyle kremini sür dediler. Ama okuyup araştırdıkça ruhum daraldı senelerce düzelmeyenler varmış. Başına gelen varmı bu süreci nasıl geçirdiniz ve ne zaman düzeldi.