Herkese selamlar. Bizim kız da 2,5 aylık hala kısmen gaz problemimiz var. Ancak şöyle söyleyeyim daha 4 günlükken gaz problemi başladı ve denemediğim şey kalmadı. Önce sub simplex ve biogia ile başladık ancak sub simplex fayda etmedi. Üzerine bir de mukuslu kaka, sürekli pişik şikayetlerimiz olduğundan relaktaz damla başladı doktorumuz. Her besleme öncesi 6 damla veriyorum. Damla değiştire değiştire en son şöyle bir çözüm buldum. Sabahları 5 damla biogaia, 18 damla nurse harveys veriyorum akşamları da 6 damla maflor 18 damla nurse harveys veriyorum. Sanki biraz iyi geliyor gibi, en azından bir tık daha rahat gaz çıkartabiliyor. Vicol de denedim ancak bir faydası olmadı hatta geceleri gaz krizini arttırdı gibi geldi. Tabi her bebek birbirinden çok farklı birine iyi gelen diğerine gelmiyor ancak biz çözümü böyle bulduk. Umarım tüm gazlı bebişlerimiz bir an önce düzelir ve hiç acı çekmezler 🦋🦋🥰