Bebegim 4 ayliktan beri damaklari kasiniyor son iki haftadir eli surekli agzinda ama son 3 gundur salyalanmasi yok hala dis cikaramadi bu gece atesi 38.1 oldu ben dis sandim ama kakasi siyah ve baya eksi kokuyo dis degil sanirim ama disleri cok kasiniyo bi turlu dalamiyo sanki bisey cigniyomus gibi surekli agziyla kirt kirt ses yapiyo hala dalamadi saatlerdir ayagimda uyanip duruyo sizce nesi var tecrubeli anneler