Merhaba anneler oğlum geceleri 20 defa uyanıyor sanırım doyamadığı iÇin sürekli emmek için kalkıyor bugün de saglık ocağında aşı ve izlemlerimiz vardı 500gr almış sınırda geçen ayda aynı şekildeydi. En azından gece mama vermek istiyorum. Gece mamaları varmış bakındım biraz ama kararsız kaldım gece bebeğine mama veren var mı ? Hangi mamayı kullanıyorsunuz yardımcı olursanız çok sevinirim