_YanakReisinAnnesii Telefonu bugün aldım fakat biraz ısınıyor özellikle oyun da. Çok çabukta soğuyor tekrar. Isınması normal mi? Yoksa anormal bir durum mu var , ne yapmam gerek? Bu arada ilk defa iphone kullanıyorum yardımcı olursanız sevinirim 🫶🏻
usenmedimyaptimbirvelet _YanakReisinAnnesii iphoneların genel sorunu ısınma ama 13 en iyisi diye biliyorum sorun yok diyorlardı ona
ege4 _YanakReisinAnnesii ikinci el mi. Ben 3 yıl kullandım ısınmada şarjın çabuk bitmesi gibi bir durum yoktu canım. Orjinal şarj orjinal başlık olsun . Sahte kullanırsan telefonu çöp edersin
mrsfly _YanakReisinAnnesii sarjdayken oyun oynamayın cihazla :) onun dışında elinizi yakmayacak kadar ısınıyorsa normal
_YanakReisinAnnesii usenmedimyaptimbirvelet olmasın ya heves ettim o kadar para verdim 🥲birde şarjı hakkında bilginiz var mı? Bana biraz çabuk bitiyor gibi geldi 😒
butterflyy_ _YanakReisinAnnesii bacım ne bekliyorsun ilk defa iPhone kullanmandan diye düşünüyorum ixaomi kullananlar gelenelde şarjda sıkıntı yaşıyorlar telefonu şarjda kullanma 20-40 altına düşünce şarja tak ve 80 olunca çek 2. El ise batarya değişmişse sıfır gibi düzen almıyor çabuk ısınıyor ve çabuk şarj bitiyor orijinal olsun kablo ve adaptör
usenmedimyaptimbirvelet _YanakReisinAnnesii telefon küçük haliyle bataryasıda küçük o yüzden şarjı biter ama 0 ürünse rahat 1 gün yine gider. ben o yüzden 15 plus aldım 1.5 gün rahat gidiyor. Şarjını fazla düşürme 20deyken takabilirsin
_YanakReisinAnnesii butterflyy_ 2. El değil sıfır. Telefonla beraber adaptör vs teknosadan alındı. İlk defa kullandığım için böyle birşey yaşayınca içime kurt düştü bir an haliyle. Yeni olduğu için oluyor birkaç güne düzelir diyenler de var umarım öyle olur .
_YanakReisinAnnesii usenmedimyaptimbirvelet teşekkür ederim cevaplar için 🙏🏻 bakalım birkaç güne anlıycam ne kadar gidiyor ediyor ☺️
_YanakReisinAnnesii mrsfly şarjda değilken böyle oldu ama dediğiniz gibi el yakacak derece de de değildi. Normal öyleyse teşekkür ederim 🙏🏻
mrsfly _YanakReisinAnnesii normal dert etmeyin yazılım güncellemeleri takip edin. Bide iPhoneler kullanıma bağlı ama gebelde zaten bir gin gidiyor sarjlaru