rozeriin bioderma mavi şişe temizleme jelini kullanıyorum. Büyük de bir şişe hemen hemen 7 - 8 ay gidiyor. Nemlendirme için de mustelanın bebekler için olan nemlendirme ürününü kullanıyorum. Benim cildim de aşırı hassas bu ürünler bana dermatoloğumun tavsiyesiydi. O şekilde kullanmaya başladım 3 yıldır da düzenli kullanıyorum gayet güzel, sorun yaşamadım