taa bu arada bende çocuk.gelis.uzmaniyim. Cocuk beslenmesi egitimim var ama buna rağmen ek.gida ile ilgili çok post açtım çünkü insan varya bildiğini unutuyor şu dönemde, internette başka.bisey aile sağlığı hemsiremiz başka.bisey doktorumuz başka.bisey diyince daha çok.arastirmak.zorunda kalıyoruz