hfzhnf Anladım canım egzama bizde de var ve reflu.Uyku bizde de yok bunlar ortak özelliklerimiz sanırım.Emziriyorsan sen takviye vitamin kullan, bebeğinin bağışıklığı güçlendirmek lazım.Bunun için d vitamininin düzenli ver,probiyotik kullan.Ben bunları yapıyorum inşallah geçer çok zor alerjik durum biliyorum