Ramila21 Oğlum 15 aylık dışarı çıktığında huzursuz oluyor, ağlıyor. Kendi dolaşmak istemiyor yalnız kucak istiyor. Evde olunca kim dışarı çıksa o da gitmek istiyor ancak kendi dışarıda neden öyle oluyor?
12345678fatma Ramila21 benim kızımda 14 aylık olcak anlattığınız gibi evden kim çıkarsa peşine agliyor kapıya gidiyor çıkmak istiyor ama çıkarınca durmuyor bebek arabasindan atliyor kucagimda agliyor daha tam yuruyemedigi icin bırakıp yurutemiyorum düşer diye evde yürüyor ama sürekli düşüyor disardada düşer diye yurutmuyorum ne yapicaz bilmiyorum kizimla dışarıya çıkmak ölüm gibi bjsey
Ramila21 12345678fatma daha küçük olduğu zamanlarda çok seviyordu dışarıyı, kucakda gezmek istiyordu, artik kendi gezmeyi biliyor ancak dışarıyı sevmiyor. Çok korkuyorum neden böyle diye