Dün de bir post açmıştım ama fazla cevap gelmeyince tekrar yazmak istedim. Emzirmeyi bırakalı yarın 1 hafta olacak ama kızım çok hırçın beni en çok rahatısz eden şey de yüzüne vuruyor sürekli. Ve meme de uyuyan bir çocuktu ama meme olmayınca asla uyutamıyorum bayılıyor uykudan ne masaj ne bişey ona dokunmamı istemiyor bile nasıl aşacağım bu durumu ben. Kendine vurması niye ve nasıl geçecek.? 2 yaşında suan bazen pişmanlık geliyor niye bıraktırdım diye o kadar ki çaresiz kaldım nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum