Kızlar oğlum 2. Yaş 3 aylık suan , çok zıt bir çocuk yapma dediğim şeyleri yapıyor hayırdan anlamıyor masadayken bişey için izin vermediğimde veya kızdığımda herseyi yere döküyor.. onunla birlikte bir randevuya gidemiyorum hiç yerinde durmuyor kaçıyor sağa sola karışıyor hiç akıllı bir çocuk değil 🙁 hayırdan hiç anlamıyor sürekli zıt şeyler yapıyor ben galiba onu egitemiyorum çok zorlanıyorum ne yapmam nasıl davranmam gerekiyor uslu olması için ? Acil bir randevum olduğunda onu bırakacak yer arıyorum burnumuzdan getiriyor bizi rezil ediyor