prensveprensess_ Bebeğim 2 gündür çok çilek yedi genital bölgesi de böyle olmuş bir günde buda bel kısmı ama yeni kilot beze geçtik anlauamıuorım bu uyuz mu , isilik mi , allerji mi
Htcypc prensveprensess_ alerji oldugunu düşünüyorum bizde daha yeni yaşadık belli bölgelerde oluyor yavaş yavaş dağılıyor. Hastaneye gittik 2 adet krem yazdilar çok şükür iki gunde gecti
prensveprensess_ seda_asan1 uyuz nasıl oluyor gördünüz mü tarif edebilir misiniz bilmediğim için soruyorum
seda_asan1 prensveprensess_ uyuz böyle birleşik olmuyo ara ara bölgelerde sivilce gibi içi su kabarcık oluyo sırt ve genital bölge de ise sıcak nem havasızlıktan isilik olmuştur diye düşünüyorum
fifi48 prensveprensess_ genital bölgede ise ciddiye alına allah korusun sonuçta bez takıyorsunuZ havasız kalıyor ihmale gelmez sağlık ocağına bile gidip gösterebilirsiniz