Evett ben doğduğundan beri kullanıyorum oğlum yaklaşık 3 aylık hiç sıkıntı yaşamadım. Ayrıca kargolamalarından da çok memnunum sipariş ediyorum anında kargoya veriyorlar ertesi güne de elimde oluyor. Fiyat da şimdilik gayet hesaplı umarım hep böyle devam ederler 👍