armagann22 armagann22 benim bebegim 4 aylık mesela gece 11 de uyuyosa hiç karışmıyorum sabah 5.30 gibi kaliyo ağlıyo besliyorum ne zaman acıktığını görüyorsam gün içinde veya uyanıp ağladığında doyuruyorum
Gizemabc armagann22 benim bebegim 8 gunluk ilk 2 gun yeterince beslenemedigi icin sarilik oldu. Sarilik da uyuturmus. O yuzden uyandirip beslemem gerekiyordu
armagann22 Gizemabc anladım daha çok erken biz de öyleydik eve ilk geldiğimiz zamanlarda bende öyle yapiyodum ben biraz daha büyük sandım sizinkini ya allah yardımcınız olsun bide benim kızım 28 haftalık yani 7 aylık doğdu onu uyandırmak çok zahmetliydi ya