fatmaktoprakci Kızlar merhaba bebeğim 5 ay 22 günlük oldu sizlerinde sezeryan sonrası kesi yerinizde kaşıntı oluyor mu öyle tatlı bir kaşıntı geliyor ki ara ara korkuyorum sert kaşımaya 🫣 normal mi bu durum