Selam kızlaaarrr çok merak ettiğim için sorucam hem sizin de fikirlerinizi merak ediyorum🥰
Kızım 8 aylık ve şimdi 2 aylık hamileyim kızımda çin takvimi yaptım kız çıktı şimdiki bebişim için de yaptım erkek çıktı inşaallah da öyle olur😊🤲
Siz yaptınız mı ne çıktı doğru muydu peki merak ediyorum 🌝