Sadem2021 Merhabalar. Kızım odasında oynarken tablet formdaki balık yağını nerdeyse 8 adet falan açıp yemiş. Ne yapmam gerekiyor çok korktum bişey olur diye. 3 yaşında kızım. Başına gelen var mı?
ppzeynep Sadem2021 Tahminim ishal olabilir. O tabletlerdeki miktar sınırlı zaten. İlaç değil takviye. Sınırı aşırı aşmamış olsa gerek, ama doktora danışmak en doğrusu.
Ecelerdeyizz Sadem2021 uzem yazin google arayin.doktorlar konusuyor zaten sizinle gerekli bilgiyi verirler🌸
Nur_61 Sadem2021 benim oğlumda aynısını yaptı şirketi arayıp üretici firmada doktor ile konuştuk hiçbir sorun olmZ takviye gıda olduğu için sadece ishal yapar dedi öyle de oldu şükür Bi sorun olmadi