Kızlar 11 aylık kızım henüz tutunup kalkmıyor biz kaldırıncada ayak ucuna basıyor dengede kalamıyor kolundan tutup yürütmek istiyorum hemen oturuyor poposu üstünde emekliyor yani oturarak emekliyor ilk adım ayakkabısı al ayağına basar diyolar doğru mu napsam ayaklarını basar yoksa daha zamanı var diyip bekleyim mi?