Yüzümde kollarımda boynumda göğsümde kırmızı lekeler çıktı yüzümde cok kabarcıklar var damar gibi belirgin arada bir kaşıntı oluyor cildiyeye randevu yok yakın zamana bu sabah hastaneye gittim kayıtlar dolmuş yarın sağlık ocağına gitsem bakar mı acaba doktor kan versem çıkar diye düşünüyorum psikolojim bozuldu yüzüm çok kötü