tombikdonerkankasiiskender Yarın doğum günüm eşim ne alacağına karar veremeyip bana kendime hediye almam için 10 bin tl limit verdi siz olsanız ne alırdınız ? aklıma gelenler; Apple watch se Hamur makinesi Altın künye veya bileklik
tombikdonerkankasiiskender KahveliVera ya kullanışlı mı gerçekten 13 var bende air pods ta var kocam telefoncu eğer onu dersem ikinci el sıfır ayarında bulabilir geri kalanla da kğnye alabilirim ama emin değilim kullanımından canlı görmedim
Mavisiimm tombikdonerkankasiiskender huawei watch gt4 aldı eşim geçenlerde çoook güzel bence onu al 😀
tombikdonerkankasiiskender Mavisiimm apple kullanıyorum telefon olarak alırsam yine apple alırım sanırım teşekkür ederim 😙😙
Duygusaljelibon_ tombikdonerkankasiiskender kendime kıyafet alırdım kesin dkkdkd aşırı kıyafet alma hastasıyım
tombikdonerkankasiiskender Duygusaljelibon_ ayy hiiiç kıyafette gözüm yok on senedir giydiğim şeyler var hala dolabımda 😂😂😂
alpinanneesi tombikdonerkankasiiskender ben olsam masaja giderim spa böyle güzel bir otelde hamamlı şeyli 😅 bebeğe 1 gün bakacak birisi varsa ona 2 bin gider kalan ilde alışveriş yapardım
Elmsnghn @“tombikdonerkankasiiskender”#p29745791kesinlikle altin bileklik 🤣🤣🤣 akilli olan seylerden olabildiğince uzak kaliyorim su ara😅 hamur makinesi ev icin asla almazdim. Sonra eşime çok ihtiyaç diye bi sekilde aldırirdiım ama😅
KahveliVera tombikdonerkankasiiskender Iıı ikinci el mevzusuna özellikle takılan eşyalarda tikim var 👀 Yani hediyenizi seçin ama kullanışlı telefom gelince telefon nerde olursa olsun rahatlıkla konuşabiliyorum