yirmiikikasim23 bebeğiniz kız mı benimki de dört buçuk aylık ben oynarsam falan güler ama babasını daha görür görmez gülmeye bailar herkes diyor ki aaaa ne kadar sakin aaaa ne kadar sakin ama sakinde değil sürekli konuşayım oynayım istiyor yoksa bağırıyo 😂 Bir yerde okumuştum bebekler annelerine daha yakın oldukları için bütün streslerini annelerinden çıkarmaya çalılıp o şekilde bizim rahatlatmamızı istiyorlarmış yani aslında sandığın gibi kötü bir şey değil 😇