AysenurBaran İyi geceler anneler ,oğlum 7aylık dünden beri sık sık sol kulağını kaşımaya çalışıyor intden baktım enfeksiyon falan yazıyo,fikri olan var mı ? Ateş huzursuzluk vs yok
kurabiyem28 AysenurBaran dişte olabilir. Kızım 1 yaşına girdikten sonra diş zamanı öyle yapıyor. Enfeksiyon da olabilir. Dr a götürseniz daha iyi olur.
AysenurBaran kurabiyem28 doğru dişte olabilir hala dişi çıkmadı hiç , sabah götürürüm inşallah teşekkür ederim
hepayni13 Dis belirtisi olabilir istgramda gezinirken tesadüfen dış belirtileri cikmisti ve kulakla oynama kasımada vardı .Benim oğlumda öyle yapıyor son bir aydir