Durummmm bebeyim 40 gunlulktu
doktor gece besleme demisti bana.yani nasil.gece kendim durup 2 saatsen bir yediriddim mamayi.artik verme demisti.aabaha kadar yemesin dedi.tabiki bebeyom istiyordu kendiai uyaniyordi artik.2 .5 ayina kadar geceler kendisi durirdu ve beslerdim.sonra uykusu duzene girdi ve geceler oyanmadi.bende hiç oyatmadim beslemedim yani.aksam 11 ya 12 gibi beslerdim sabah 4 5 ya 6da durardi hiç aglamazdi yani kafasini oyalardim oyincakla falan sonra yedirirdim.artik alişmis.gece durmaz istemez bile.hemde kakasi da normaya duser.benden size bir not asla uyandirmayin gece uyuyan bebeyi.basinizi derde sokarsiniz bak yoksa.yani uykusu bozulur huysuz olur.her zaman uykuya dalam bebek simdi hic uyumaz.birakin uyusun gece beslemeyin eyer kilosu yeterliyse.aksam 12ye kadar evet 2-3 saatden bir besleye bilirsiz.oyatmadan bile yapa bilirsin.ama 12den en fazla 6ya kadar oyanmazsa mama vermeyin.kendisi be zaman durar verirsin.msela gece 3de 4de yada5de durursa isterse evet verirsin.yeterki karni 4 saat falan boş kalsin.barsaklari açilsin guzel kakaya gitsin.gece beslenmesi kabiz yapar bazi bebeklerde çunki sindiremez.nasolki bizler neden gece yemiyoruz?patlariz diye.bak bebeklerde oyle.