Kızlar bebeğim emmeyi bıraktı bende arada sağıp veriyordum ama artık o kadar çok azaldı ki günde 1 kere sağıyordum 10 cc çıkıyordu ve yeşile dönük o yüzden o sütü atmak zorunda kalıyordum gün içinde yine sağıyordum yine yeşile dönük veremedim bebeğime
Şimdi 3 gündür sağmıyorum ama belki bi umut tekrar emmeye geri döner diye emzirmek istiyorum sizce sağıp rengine bakıp mı vereyim yoksa direk memeye mi dayıyım
3 gündür hiç ellemedim göğüslerimi bi şişmede yok açıkçası ama işte ağzı değse belki tekrar gelir