Merhaba 1 aylık oğlum var beni emdikten sonra hala aranıyor doymuyor gibi uyumuyor uyusada yarım saat sonra uyanıp tekrar emmek istiyor . İlk başlarda 30 cc mama veriyorduk takviye olarak şimdi onu içince de ağlıyor doymuyor gibi. 60 cc ye çıkardık 60 verince rahatlıyor 2 saat kadar uyuyor mama vermeyince yarım saatte bir uyanıyor. Bu aylarda kaç cc mama verilmeli ? Anne sütü yeterli gelmiyorsa