zeyzey001 2.ayindan beri donuyor dogdugndan beri kafayı da tutuyor aguluyir kahkaha ve gulmede var ellerini izliyor,sohbet ediyor seslere karşılık veriyor,nesnelere uzanıyor canım.ama her bebek farklıdır ilk oğlum bunların hepsini çok geç yaptı 7.ayda dönmüştü