Barbieee Kardeşimin düğünü için abiye arıyorum fiyatlar çok uçuk 3 binden başlıyor bnde bir kaç saatlik için o kadar vermek istemiyorum elinde olan varsa model atabilir mi. Sade model istemiyorum taşlı falan olabilir
Ne_alakasi_var_004 Barbieee bende satıyorum dolap hesabim var muhammedalikoc04 diye gardolabınız varsa oradan da anlaşabiliriz birini hiç giymedim digerini nişanımda giymiştim makul fiyatta anlaşabiliriz teklif verebilirsiniz
Canimoglumefe Fotoğraf yükleyemedim ama benim de sattığım elbisem var ilgilenirseniz setrms marka bir defa giydim ama 42 beden size nasıl olur bilmiyorum 40 beden uyumlu ben hamileyken giymiştim
Barbieee Canimoglumefe sol tarafta 3 çizgi var oraya tıklayıp resim yükleye basın resim oraya yapıştırıp dönüştürdükten sonra buraya yapıştırmanız gerekiyor