Arkadaşlar kızım 13 aylık oldu hızlı emekliyor koltuklara tutunup adım atıyor elimizden tutunca canı isterse yürüyor istemezse oturuyor çok temkinli bir bebek dikkatli otururken dikkat eder ayakta durmaya cesareti hiç yok doktora götürmelimiyim yürümesi için ne yapmalıyım