Kızlar bebeğim altı ayını bitirdi beş buçuk aylıkken ek gıdaya yavaş yavaş taddırmaya başladım bi çay kaşığı yoğurt meyve bi çay kaşığı meyve püresi gibi. Şimdi ise bı ısırıktan fazla diyelim muzu eziyorum cevizin yarısınıda üstüne rendeliyorum çok azda zeytinyağı ekliyorum veriyorum öğlen leyin akşamda ona bi yemek kaşığı dolusu sade yoğurt veriyorum sizce çok mu sütümde yetmemeye başladı mama kullanmıyoruz kaşık maması pirinç unu bebe büskivisi falan gibi şeyler kullanmak istemiyorum. İlk bebeğin öok bi bilgim yok ama iki hündür yediriyorum bi değişiklik gözlemlemedim ama siz ne diyorsunuz veya çorba olarak neyle başlıyım kahvaltıda ne veriyim çok kafam karışık