sos20 İyi geceler kızlar. 27+4 haftalık ikinci bebeğime hamileyim. Şeker yüklemesini yaptırıp yaptırmamakta çok kararsız kaldım. İlk gebeliğimde çok etkilenmiştim bayılma derecesine gelmiştim ve çıkmamıştı. Sizce ne yapayım bi akıl verin 😩
Papatya-eylul88 sos20 kesinlikle yaptır.her gebelik aynı geçmedigi gibi bu tarz şeylerde aynı olmaz.risk alma.ya varsa şekerin.kesinlikle yaptiirirdim ben