Kızlar daha 4 aylık olmamıza 2 gün var ama iki gündür 4 ay atağına girdik kesinlikle uyku yok yatırdığım an katılarak ağlamalar başkıyor abartısızı saatlerce uyutmaya çalısıyorum en sonunda uyuyo ve 10 dk içinde uyanıyot artık ağlamaktan halsiz kalıyor gecede uyunup kriz şeklinde ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum ne kadar sürüyor bu atak ya, hayatımda böyle birşey görmedim