pamukbebek Dokusunu da sevemedim bir de kaka taşırdı sürekli. 4-9kilo ama pureSoft ta aynı kilo olmasına rağmen bu taşırmıyor ve kızım çok rahat.Ben rahatsız edici bir şişme fark etmedim.Prima pampers çok şişiyordu mesela bir de çiş yapınca kokuyordu..
pure soft gayet iyi bence,yani ben memnun kaldım bu bezle devam edicem kesinlikle.