Easaf38 benimde sütüm geliyordu hemde fazlasıyla yani üstüm başım sürekli sırılsıklamdı 15 dk sağımda bir göğsümden 200 ml süt rahatlıkla geliyordu ve bebeğimi her istediğinde emziriyoedum ama sürekli huzursuzdu meğerse doymuyormuş bazen sütlerimiz çok olsa da yağ oranı vs düşük olunca maalesef bebek doymuyor ve kızımın kilo alımı da olmamıştı mecbur mama desteğine de başladık Şuan 2 aylık hem emiyor hem mama alıyor ama hala bile mama almadan doyamadığı için tam uykuya geçemiyor tam sarılık zamanları sizinkinin bence sütünüz olsa da mama ile destekleyin çünkü çişli bez sayısı çok az