Adaarya09 Bebeğim sürekli ağlıyor çok memnuniyetsiz kafayı yiyeceğim hiçbir şeyi yok deli gibi ağlıyor sıkılıyor galiba Sizde de böyle mi
KayraVeAnnesi_06 Adaarya09 Diş çıkarıyor olabilirmi eğer her zaman öyle davranmıyorsa bir sıkıntısı olabilir annesi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Çok şükür ağlamamız o kadar yok gibi ama gündüz uykmz 1 e düştü diyebilirim normal midir bilemiyorum