Esma1993 herşeyi yeni ogrenir birşeylere dokunmak istememesi çok normal. Benim oğlumda yapraklara dokunmaktan hoşlanmazdi, evimde hiç çiçek yok gittiğimiz yerlerde gördüğünde yabancı geldi sonradan alıştı, artık yapraklara basıp ses çıkarmasından ve dokunmaktan hoşlanıyor gülüyor mesela. Tanıyarak öğrenecektir, telaş etmeyin bence