Arkadaşlar kızım 3 ay 9 günlük oldu, şu anda belli bir saati yok emziriyorum gün içinde çoğu zaman emerken uyuyakalıyor zaten. Ama bu uyku düzenini ne zaman kurmak lazım acaba, yani gece uykusuna geçmesini istiyorum, o saatten sonra sadece beslenme ve uyuma olsun istiyorum ama çoğu zaman geç saatlerde sanki gündüzmüş gibi baya açılıyor uykusu, gülmeye başlıyor bi şeyler yapıyor, gece 2-3 ten sonra falan derin uykuda oluyor besleniyor ve tekrar uyuyor, daha zamanı gelmedi mi acaba ?i