Rabiaaydins Merhabalar Bebeğim bu gün tam 6 aylık oldu SMA Optipro 1 numara kullanıyoruz. 2 numaraya mı geçmeliyiz yoksa 7 aylık olduğunda mı geçiyoruz. Kafam tuhaf bir şekilde karıştı.😂
CaninannesiCemre Rabiaaydins 6 aylık olunca ,6.ay bitmiş oluyor dolayısıyla 2 numaraya geçebilirsiniz 🤗