15 aylık bebeğim tekrar hamileyim ve artık kesmek istiyorum çünkü asla durmuyo gece boyu ağlıyo memeden ayrılmak istemiyor sütümde eskisi gibi yok sadece meme tiryakisi oldu gibi geliyo , başkasında ben yokken uyuyo aklına gelmiyo ama beni gördüğü an ağlıyo meme diye , siz nasıl kestiniz süreç nasıldı neler yaptınız gece uykuya geçmeden bişeyler yedirdiniz mi gece uyandığında ne verdiniz