Kızlar oğlum 10 aylık, aynı odada uyuyoruz. geceleri bazen uykumuzda öksürüyoruz inanılmaz ağlıyor korkuyor hıçkıra hıçkıra ağlıyo zor sakinleştiriyorum odada aksırmaya korkuyoruz uykuda farkında olmadan öksürüyoruz maalesef. uzun uzadıya değil tabi böyle boğazda gıcık tutar ya öyle bir kerelik öksürme işte her neyse ne yapsam bir hocaya mı götürsem normal mi ne önerirsiniz acaba hayırlı geceler