Girltirx ben de cok mutsuzum 55 kilo filandım, bebeğim 7bucuk aylık 65 kilofa kaldım veremiyorum. 78le doguma girmiştim. Nasıl gitcek bu kilolar bilmiyorum cok canım sıkılıyor. Sürekli kosturuyorum oğlumun peşinden ama iştahım yerinde oldugu icin maşallah veremiyorum. Ozellikle tatlıya cok duskunum