BerraLinamm Merhabalar. Ben çalıştığım için bu sabah eşim kızımın 6 ay aşılarını yaptırmıştı. Ama tabi ki bizim kadar detaylı sorular sormuyorlar hemşireye. Bebeğimin öğlenden beri baya bir huzursuzluk ve ateşi var 4 saatte bir parol veriyorum kulak içi 38.5. Sağ bacağı da baya şişti buz ile kompres yapıyoruz. Sizin bebeklerinizde böyle bir durum oldu mu? Ne zaman geçer acaba. Yavrum resmen acı çekiyor
17072023baloglum BerraLinamm bizim hemsiremiz yapqr demisti 6 ayda. Ertesi gun alsamina atesi oldu ama hastaydikta ayni zamanda asidanmi yoksa hasyaliktanmi bilmiyorum bizim atesimiz oldu ve 39 40 lari gorduk acile gittik bronsit gecirdik
Canssu_ 2 gün önce olduk ağızdan damlatılan canlı olduğu için o ateş yapabilir dendi ancak çok şükür ateş yapmadı huzursuz da değildi süreci kolay geçirdik
Aygul58 3 gün önce yaptırdım 1 gün sonrası ateş 38,5 çıktı halsizlik yaptı huzursuzluk uyku zaten yok soğuk uygulama ve fitille geceyi atlattık ertesi gün ateş yükselmedi hiç biraz huysuzdu bugün de hala uyuyır şuan iyi şükür
Ayferyvz1 Bizde tüm aşıları ates yaptı. Aşıya gitmeden önce calpol ver 4 saat sonra tekrar ver ates çıkmasını bekleme .bu arada üzerini kalım giydirme zibinla bırak ve ılık bez ile koltuk altı alın bölgesine bez uygula dışarıdan destekle gerekirse bezini açık bırak. Eğer daha da ağır seyrediyorsa fitil yazdır doktoruna
ffulya Ayferyvz1 bizim doktorumuz aşıdan önce ve hen sonra verilen calpol aşının etkisini düşürür dedi