1prensessannesi irem066 biogia dan memnun kaldım baya iyi. 3 gun icinde faydasini gorursunuz. Sab simplex benim kızımı kusturuyor midesini bulandırıyor
babybarlas irem066 bıze doktorum 2 sinide vermıstı bıogaı bize yaramadı daha kötü gazlı, yaptı coxuk, uyurken bıle ıkınıyordu vermeyi kesınce 2 gun sonra duzeldı bır daha vermedım o yuzden suan metsil kullanıyorum sam simplex gazı cok, olursa veriyorum
edafmo irem066 biogaia gaz damlası değil probiyotiktir yani bağırsak düzenleyici. Biogaia nın yanında bir de gaz damlası kullanmalısınız. Aşşşırı kolik ve gazlı bebeğimi 4ay boyunca biogaia ve mommys bliss le büyüttüm diğer kullandıklarım hiç işe yaramamıştı
irem066 1prensessannesi canım 25 günlüğüz tekrar deneyelim ıyı dıyorsan ama nasıl verelim acık tokmu kaç damla
1prensessannesi irem066 ben de çok proboyotik kullandım 3 4 çeşit. Maflor sab biogia vs.aflor ve biogia 5 damla direk ağıza damlatiyordum 5 aylik olduk biz bıraktık artik. Sab ise 15 damla demişti doktor az verince ise yaramaz demişti. 2 doktora ayrı ayrı sordun özelde damlasını hatta çok gelmişti bana. Ama ikiside aynı dedi. Ben ikindi falan veriyordum tok karna. Çünkü gaz sancısı akşam saatlerinde çok olur. Özellikle kolikse aynı saatlerde başlar. Onun için o saatlerden önce veriyordum rahatlasın diye
Sananekii irem066 ağzına damlat öyle daha etkili benim oğlumda öyleydi hatta ben 6 aya kadar gaz sancı ile uğraştım denemediğim damla kalmadı
Sananekii irem066 dediğim gibi yazdığıniz iki damlayı da kullandım belirli uzun bir süre sonra doktorumuz bize maflor verdi normalde damlar 3 yada 4 damla olmak üzere verilir ama ben biraz fazla damlatıyordum 6 gibi mesela
irem066 Umutoglum sab ıyı gelır ınsallah yaa çok pahalı damlalar kızlar her gün aynı saatemı vereyım yatmadan gece verem aç karnına sonra emzırır yatırırım
Umutoglum irem066 bizde 5 aylık olduk ama devam ediyoruz hala saatlerini uzattım sadece önceleri günde 4 defa 10 ar damla veriyodum sab dan biogaia 5 damla sadece akşamları aynı saatte
irem066 1prensessannesi kızlar bana sandığın sütun üçüne 8 damla damlat ver dedi doktor Oylemı yapsamızı acaba
irem066 surfermom bende ıkısını bırmıkullansam önce onu yazdı yaramıyor dedımk sab yazdı sab 4 de verıyorum ama şu an tuvaletını yapmak ıvın çok çabalıyor yapamıyor ağlıyor versemmı 2 damla