Merve-328 Oğlum 3aylık Sağ meme ucum çok yoktu. Başta almadı. Hep solu emdi. Haliyle boyutları farklı. İki saatte bir de sağamıyorum bebeğim hiç durmuyo . Napabilirim akıl verin. Nasıl görüntüyü düzeltebilirim...
Melinda101019 Merve-328 Benim sağ 90 sol 75 gibi sağı daha çok emiyor solda sıkınca geliyor süt sağdaki kadar değil 😭
Mutlu_bebegimm Merve-328 meme ucunu elinle çıkar elinle biraz oyna uyar onu çıkar zaten kendiliğinden çıkmazsa da şırınganın iğne yapılan ucunu kes içindeki enjekte etmeye yarayan şeyi kestiğin ucundan sok. Yani şırıngayı ters çevir. Böylece göğüs ucunu çıkarmak daha kolay olacaktır. Anlatamadıysam görsel atarım kuzum 💐
Mutlu_bebegimm Merve-328 aslında senin isin göğüs ucunda degil ki ilk emzirmeye başlamadan önce bende de olmuyor emdikçe çıkıyor. Makas şeklinde tut kahverengi olan kısmı sok ağzına bir iki emsin o emmeyle çıkar zaten kuzum sıkma canını
Merve-328 EsraGulden süt bitmiş gibi biley sağ tarafımda. Çoğu kişi biri büyük biri küçük kalır diyo. Çocu kişi de düzelir diyo. Neye inansam şaşırdım
Fadimenur0468 Melinda101019 ayni bende yasadim o durumu bence bol bol sagki sütün kesilmesin canim. Sag tarafi alamadi bebegim sonradan tuttu bu seferde ucu yara oldu gunde 3 defa verebiliyordum sagiyordum ama duzenli degildi. Sütümede farketti. Sol göğsümde 10 dk emerse sag göğsümü 5 dk emiyor sag göğsümün sütü azaldı ve dedigin gibi biri buyuk biri küçük. Bence sen bu hataya düsme her 30 dk ya bi sağ.
AsyaDuru Merve-328 maalesef benim de öyle sağ küçük sol büyük bakalım düzelecek mi bana da düzelir diyorlar inşallah düzelir